Skip to content

קבוצת נתיב פיתוח נדל”ן, המקימה את פרויקט “נתיב ים” הכולל בשלב א’ 2 מגדלים בני 17 קומות ו-145 דירות, ובשלב ב’ 2 מגדלים נוספים בני 17 קומות ו-150 דירות, מדווחת כי החל האכלוס של המגדל השני בפרויקט.

 

בימים אלו משווק המגדל השלישי בפרויקט. תמהיל הדירות מגוון ורחב מעבר לרגיל, וכולל דירות 3, 4, 4.5, 5 חד’ ופנטהאוזים מרווחים במיוחד. הפרויקט נהנה מנגישות לתחנת הרכבת והמטרונית.  דירת 3 חדרים נמכרת החל מ-1.3 מיליון

 

 

שמחה גרידינגר, יו”ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח ציין כי “הפרויקט זוכה לביקושים גבוהים בקרב זוגות צעירים בזכות המחיר שהינו בר השגה. אנו רואים שדירות 3 חדרים זוכות להצלחה גבוהה במיוחד בקרב זוגות צעירים בראשית דרכם, שאין ביכולתם לגייס את ההון העצמי הדרוש לדירה גדולה יותר, ובשלב זה של חייהם דירת 3 חדרים מספקת אותם. מצד שני אנו רואים גם משפרי דיור מהשכונה ומהקריות משדרגים לדירה גדולה יותר בזכות המגוון הרחב של הדירות”.

 

הפרויקט, המהווה המשך לשכונת פסגת ים הנחשבת ליוקרתית ביותר בקרית ים, הוא מתחם מגורים עצמאי שאמור לכלול בסופו של דבר 4 מגדלים, ובמרכזו יוקם פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, מרחבים ירוקים ועוד. הרוכשים בפרויקט יהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה.