Skip to content

חברת נופי ישראל מקימת שכונת רמת גבעת זאב מדווחת כי בפרויקט נותרו לשיווק 6 צמודי קרקע אחרונים.

שטחם של צמודי הקרקע בשטחים שונים החל מ- 250 מ”ר ועד ל- 450 מ”ר והם כוללים בריכת שחייה פרטית בחצר הבית. מחיר צמודי קרקע משתנים בהתאם לשטחם כשהמחיר ההתחלתי החל מ- 6 וחצי מיליון שקל.

 

צמודי הקרקע בפרויקט מוקמים על פי העדפת הרוכשים מתוך 10 אפשרויות שונות, כולן ברמת גימור גבוהה בתכנון אדריכלי אישי לכל רוכש וכוללים מרתף, אופציה לבריכה פרטית, בתים חכמים וחניות מקורות”.

בין הרוכשים שרכשו צמוד קרקע בפרויקט  – 8 פרופסורים שצפויים לעלות לארץ עם סיום בניית הפרויקט ולעבוד באחד מבתי החולים בארץ. בחברת נופי ישראל ציינו כי קצב המכירות בפרויקט מהיר מאוד וכ-230 משפחות אורתודוקסיות שיעלו בשנה הקרובה מארה”ב כבר רכשו בתים ודירות בפרויקט.

 

לאחרונה החל אכלוס השכונה עם קבלת טופסי אכלוס לבניינים הראשונים ובעקבותיהם עברו להתגורר בשכונה כ- 150 משפחות חדשות. מחברת נופי ישראל נמסר כי השלמת אכלוס השכונה במלואה צפוי במהלך השנה הקרובה כשבסיומו צפויות להתגורר במקום 450 משפחות חדשות. האכלוס החל בשקעה של מעל רבע מיליארד שקל.

 

בנופי ישראל מדווחים כי בתוך כשנתיים נמכרו זה מכבר כ- 350 יחידות דיור למשפחות דתיות אשר ברובן משפחות מהקהילה האנגלו-סכסית בארצות הברית. שיעור העסקאות מוערך בסך כולל של כ- 800 מיליון שקל. מחיר ממוצע של יחידות הדיור עומד על כ- 2.5 מיליון שקל .

 

רמת גבעת זאב היא שכונה יוקרתית שמוקמת על צלע הר במרומי גבעת זאב. פרויקט המגורים בשכונה המוקם על ידי חברת נופי ישראל בבעלות איש הנדל”ן חנוך קס, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. הפרויקט כולל כ- 400 יחידות דיור בחלוקה הבאה –  150 בתים צמודי קרקע בשטחים שונים החל מ- 250 מ”ר ועד ל- 450 מ”ר ועוד כ- 240 יחידות דיור שיתפרשו על פני 13 בניינים בני 10 קומות. סטנדרט הבנייה עשיר וכולל: לובי מפואר, מפרט טכני גבוה ועוד. בסך הכל בהקמת השכונה צפויה חברת נופי ישראל להשקיע כ- 750 מיליון שקל, כאשר 160 מיליון שקל מתוכם רק עבור עלויות הפיתוח.

 

 

כמו כן בחברה ביקשו להדגיש כי בניית הפרויקט מתבצעת בסטנדרטים שאינם מוכרים בישראל. “הושקעה מחשבה ירוקה במרחבים הציבורים שכוללים גינות שעשועים לילדים ונחל זורם עם מי גשמים. כמו כן, בשכונה ייבנו כיכרות עם מזרקות רחוב, מגרשי טניס וסקווש, קאנטרי קלאב, מרכז מסחרי ואפילו מערכת חינוך פרטית”