Skip to content

לאחר השלמת אכלוס שלב א’, קבוצת רמי צרפתי אכלסה בימין אלה  את שלב ב’ של פרויקט “צרפתי על הנחל” שהיא בונה בשכונת נווה שרון בנתיבות. שלב א’ כלל 4 בניינים עם 144 דירות, ושלב ב’ שאוכלס בימים אלו כלל שלושה בניינים ובהם 108 יחידות דיור.

פרויקט “צרפתי על הנחל” משתרע על שטח של כ-20 דונם וכולל 363 דירות ב-10 בניינים בני 9 קומות עם כ-36 דירות בכל בניין. הפרויקט נבנה בשלושה שלבים, שלב א’ אוכלס ושלב ב’ מתחיל עכשיו להתאכלס, ושלב ג’ של הפרויקט כולל 3 בניינים וכ-111 דירות, והוא נמצא בבנייה מתקדמת.

לדברי רמי צרפתי, מנכ”ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי, “אנו ממשיכים באכלוס הפרויקט, וכיום כ-250 משפחות כבר מתגוררות בו ונהנות מחוויית מגורים שלמה. הפרויקט אפשר לזכאי מחיר למשתכן לרכוש דירה במחיר שלא היה מתאפשר בשום צורה אחרת, ולצידם ניתן למצוא משפרי דיור רבים מהסביבה וממרכז הארץ, שכן במחיר של חדר וחצי בתל אביב אפשר היה לרכוש בפרויקט שלנו דירות גן ופנטהאוזים”.

פרויקט “צרפתי על הנחל” משלב בין דירות מחיר למשתכן (60%) לבין דירות לשוק החופשי (40%). תמהיל הדירות שנמכרות בשוק החופשי מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן בנות 3-4 חדרים, ודירות פנטהאוז בנות 5-6 חדרים שכוללות מרפסות גדולות במיוחד. רמת הגימור של הדירות הינה גבוהה מעל הסטנדרט המקובל בכלל ובנתיבות בפרט.

שכונת נווה שרון ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של נתיבות, ליד הכניסה לעיר מכביש 25 ובסמוך לנחל בוהו. השכונה תכלול כ-2,600 יחידות דיור על פני 1,280 דונם, וכ-530 צמודי קרקע, כ-35,000 מ”ר למסחר ותעסוקה, ושטחים ציבוריים בהיקף של כ-50,000 מ”ר. מתוכנן לקום בה גם פארק נחל בוהו בשטח של 900 דונם. עיריית נתיבות אחראית על פיתוח כל התשתיות – כבישים, גינות ומדרכות, תשתיות למוסדות חינוך וציבור כגני ילדים, ביוב, עבודות עפר ותאורה.

לקבוצת רמי צרפתי פרויקט נוסף בעיר נתיבות – החברה זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) בשכונת רמות יורם בעיר לבניית 249 דירות חדשות המיועדות לשוק החופשי ב-2 מגדלים בני 18 קומות ו-5 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות.