Skip to content

מצטיינת בשירות בפעם השישית:

קבוצת תדהר, עושה זאת שוב וזוכה בפעם השישית, במקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול על המהלך ‘רק לקוחות מרוצים’

תדהר היא חברת הנדל”ן היחידה שזכתה בתחרות עד היום  

יו”ר קבוצת תדהר, גיל גבע ציין: “מיום הקמת תדהר, אנו מקפידים לייצר ללקוחותינו ערך יוצא דופן בכל דבר שאנו עושים. במשך השנים בנינו בתדהר פסיפס אנושי מיוחד במינו, ארגון ערכי נחוש ומצטיין, עם תרבות ורוח שכולנו גאים להיות חלק ממנה. בשבילי כל אחד מ-550 עובדי החברה הוא מצטיין שירות”.

מנכ”ל קבוצת תדהר, אודי שרביט, הוסיף : “הזכייה בתחרות מוכיחה את מה שאנו בתדהר כבר יודעים – הצלחה שלנו טמונה באנשים שלנו. רק ארגון של מקצוענים שפועלים ממקום של אהבה ושותפות, יכולים לבנות בתים שאנשים אוהבים וליצור רק לקוחות מרוצים”.

                                                                         

 

 

עידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול: “תדהר הציגו מהלך שירותי המהווה דוגמא ומופת להנהלה מעורבת ומחוברת לחברה שתורמת למתן שירות וחווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. בתדהר הבינו שתהליך מסירת הדירה חייב להיות מוקפד ולהתבצע על הצד הטוב ביותר. עקב כך הם השקיעו רבות בשיפור ההליך על ידי שילוב בכירי החברה ושיחות קבועות עם לקוחות. תדהר הציגו יכולת בניתוח הצרכים והרצונות של לקוחותיהם והתאמה ארגונית כדי לעמוד בצרכים הללו. זהו מהלך חדשני ויוצא דופן לא רק בענף הבניה אלא במשק כולו. השנה בכנס השירות וחווית הלקוח זכינו לראות מהלכים יצירתיים ומרתקים אשר זיכו את החברות, הארגונים העסקיים והציבוריים בפרסים על כך שהציבו את הנושא בראש סדרי העדיפות שלהם, מתוך רצון להשקיע בקהל הלקוחות שלהם, וזאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון”.

****

תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח הנה תחרות הנערכת עי המרכז הישראלי לניהול, זו השנה ה– 15  במטרה לקדם ולהעצים המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל. בצוות השיפוט חברים כ– 70 שופטים, ביניהם מנכלים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה מהמוסדות המובילים להשכלה גבוהה