Skip to content

חברת יפו-תל אביב בבעלות היזמים גיל בלוטרייך, רמי שריקי וצורי סעדה, המתמחה בייזום, תכנון ובנייה של בנייני בוטיק ברחבי העיר תל אביב-יפו, מדווחת על עסקה נוספת. החברה רכשה את בית גמליאל ברחוב הלפרין 5, בצפון הישן של תל אביב, תמורת כ-21 מיליון שקל. מדובר במגרש בשטח של 275 מ”ר עליו בנוי בית בודד. למגרש זכויות בנייה בהיקף של כ- 1000 מ”ר, להקמת בניין מגורים שיכלול 12 יח”ד עם 5 קומות טיפוסיות שבכל אחת 2 יח”ד בשטח של כ-66 מ”ר כל אחת, וכן דירת גן בשטח של 95 מ”ר עם חצר בשטח של 35 מ”ר ודירת פנטהאוז בשטח של 82 מ”ר עם מרפסת גג בשטח של כ- 95 מ”ר בקומה השישית. את הפרויקט מתכנן משרד גל פלג אדריכלים, וההיתר שלו צפי להתקבל בתוך 24 חודשים. החברה צופה כי המחיר למ”ר בפרויקט יעמוד על כ-60,000 שקל.

בית גמליאל קרוי על שמו של חיים גמליאל שהיה הפעיל הציוני באריתריאה בשנות ה-40, שם סייע לארגוני האצ”ל והלח”י, ושילם על כך במאסר. לאחר שחרורו עלה עם משפחתו לארץ בשנת 1949, ובשנה זו בנה את ביתו הזה.

לדברי רמי שריקי, מנכ”ל משותף בחברת יפו תל אביב “נכס זה תואם לאסטרטגיה שלנו לרכישת נכסים איכותיים במרכז תל אביב. בדומה למגרש החניה שרכשנו ברחוב פינסקר בשנה שעברה, גם במקרה הזה מדובר בנכס שלא מומשו בו מלוא הזכויות בהתאם לתב”ע, ועל כן הוא טומן בחובו פוטנציאל כלכלי גבוה בזכות המיקום שלו באחד מהאזורים המבוקשים בתל אביב”.

 

חברת יפו תל אביב’ נמצאת בבעלות היזמים גיל בלוטרייך, רמי שריקי וצורי סעדה ומתמחה בייזום, תכנון ובנייה של בנייני בוטיק ברחבי העיר תל אביב-יפו. החברה נהנית מאיתנות פיננסית והיא בעלת נגישות למקורות הון בהיקפים משמעותיים המאפשרים לה גמישות  עסקית. לעובדי החברה ניסיון רב-שנים ביזמות, ביצוע וניהול פרויקטים בתחום הנדל”ן. ההיכרות המעמיקה והניסיון שלהם בשוק הנדל”ן הישראלי מבטיחים כי לקוחות החברה יקבלו תמורה מלאה ובטוחה להשקעתם.

בין היתר, לחברה יש 5 פרויקטים נוספים בלב תל אביב: בניין לשימור בסגנון אקלקטי ברחוב מונטיפיורי 19 , בניין לשימור בסגנון באוהאוס ברחוב בורוכוב 9, בניין לשימור קל ברחוב יהודה הלוי ושני פרויקטים נוספים ברחוב חברון 6 ורחוב פינסקר 52 הנמצאים בשלבים שונים של תכנון.