Skip to content

חברת ויתניה משיקה את מגדל המשרדים הגבוה ברמת החייל. ״מגדל ויתניה״, הנמצא ברחוב ראול ולנברג. המגדל מתנשא לגובה של 17 קומות, והוא כולל 19,500 מ״ר של משרדים ו-3 קומות מרתף עם כ  1000 מקומות חניה. היקף ההשקעה בהקמת הפרוייקט הכולל גם קומת קרקע מסחרית ובית דיור מוגן מרשת עד 120  עומד על כ 500 מיליון שקלים, לא כולל עלות הקרקע. אכלוס המגדל צפוי להיות ברבעון הרביעי של 2018.

 

שטחי המשרדים במגדל מוצעים לשכירות במחירים של החל מ-60 שקל למ״ר (ברמת מעטפת),. במגדל מגוון רחב של משרדים חדשים ומפוארים, במיקום הטוב ביותר באזור העסקים של רמת החייל בצפון מזרח תל אביב.

 

המיקום של מגדל ויתניה בקצה הצפוני של רחוב ראול ולנברג, פינת דבורה הנביאה,  מעניק לו יתרונות נגישות מהירה ונטולת עומסי תנועה  בכל שעות היממה לצירי תנועה ראשיים (כביש 5 מצפון, דרך אם המושבות מדרום ואיילון ממערב). כמו כן מציע המגדל נגישות לתחבורה ציבורית, ומקומות חניה זמינים לעובדים במגדל ואורחיהם. כמו כן המגדל קרוב למסעדות, בתי קפה ושירותי מסחר מגוונים נוספים.

 

הקבלן המבצע של בניית הבניין היא החברה האחות של ויתניה, חברת SGS. הבניין תוכנן בתכנון אדריכלי פונקציונאלי ואופטימלי, ובבניה ירוקה המבטיחה את ניצול האנרגיה המקסימלי, בעיקר בזכות מערכת קירות מסך מתקדמת מסוג Double Skin. החסכון האנרגטי של טכנולוגיה זו המתבטאת בבידוד טרמי מצוין לרבות צריכת החשמל עומדת בממוצע על 25%-40%, המערכת מאפשרת אף בידוד אקוסטי משופר וניצול טוב יותר של שטחי הבניין כולל בעבודה בצמוד לקירות המסך, שכן היא מחדירה אור טבעי ללא סינוור לחלל העבודה ומאפשרת הצללה אוטומטית בשליטה ממוחשבת..

 

קירות המסך מהרצפה עד התקרה מאפשרים 360 מעלות של נוף פתוח. מיקומו של הבניין בקצה המזרחי צפוני של רמת החייל מאפשר לו פניה לנוף של שטחים נרחבים וירוקים.

 

התכנון של הבניין בוצע על ידי משרד ישר אדריכלים, ועיצוב הפנים בוצע על ידי אלכס מייטליס. הפרויקט תוכנן באופן יעיל ופונקציונאלי, המביא לניצול מקסימלי של שטח הקומה ומבטיח יחסי נטו ברוטו נמוכים במיוחד, ומקסום השטחים הצמודים לחלונות הנהנים מאור ואוויר טבעיים. הבניה בוצעה בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מפרט טכני עשיר ויוקרתי, ולפי עקרונות ותקני הבניה הירוקה – לחסכון אנרגטי מקסימלי.

 

חברת ויתניה, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, היא מהחברות הוותיקות והמנוסות בישראל בתחום הייזום, הפיתוח, הבניה החזקה וניהול מבני משרדים, מסחר, מגורים ומלונאות בארץ ובחו״ל. בבעלות החברה מאות אלפי מ״ר שטחי משרדים ומסחר מניבים ברחבי הארץ ובחו״ל המושכרים למגוון שוכרים ועוד פרויקטים בהיקף של כמעט 200 אלף מ״ר בהליכי תכנון, בנייה ופיתוח בתל אביב, הרצליה פיתוח, פתח תקווה, מודיעין ואור יהודה.  החברה, המנוהלת ע״י עופר זיו, נמצאת בבעלות בעלי SGS (ירונגל בע״מ ואהוד סמסונוב, המשמש גם יו״ר ויתניה), דן וגד פרופר, גיתם מערכות תדמית, אחים חממה, הראל ביטוח, פליינג קרגו בע״מ והציבור.