Skip to content

המסיביות ובטיחות המנוף תוכננו במיוחד בהתאם לגובה הפרויקט. המנוף מאפשר בניה מהירה יותר של הפרויקט לעומת מנופים קשורים המחייבים הפסקות בבניה, שכן לא ניתן להתקדם בבניה במקומות שבו המנוף קשור. השימוש במנופים לא קשורים נפוץ יותר בבניה נמוכה, ולא במגדלים.

 

הפרויקט כולל 230 דירות ב-2 מגדלים בני 25 קומות. הוא מוקם על עתודת הקרקע האחרונה הזמינה למגורים במרינה, מול רצועת החוף, מרחק 100 מטר מהים.  תמהיל הדירות, הגדולות מהממוצע בשוק, מגוון וכולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם מפרט טכני עשיר, ובכל מגדל חדר דיירים.

 

עפרה חדד, סמנכ”לית חברת יורו ישראל “על מנת לקצר את משך הבניה החלטנו לייבא מנוף מסוג זה. המנוף נרכש באמצעות חברת גרופין שמלווה את ההתקנה ובדיקות הבטיחות שלו, והוא יתחיל לפעול בשבועות הקרובים”

 

בשטח הפרויקט ייבנו מזרקות ואזורי ישיבה מגוננים לרווחת הרוכשים. מהפרויקט נשקף נוף מרהיב לים, והוא מרחק הליכה משני חופים מרכזיים – חוף בר כוכבא וחוף דלילה. בסמיכות לו מוקם קניון הכולל בתי קפה, מסעדות ואולם קולנוע, לאחרונה נחנכה טיילת חדשה לרווחת התושבים.

 

חברת יורו ישראל פועלת משנת 1989. כיום יש לחברה 4 פרויקטים בירושלים: 2 פרויקטים בפסגת זאב – האחד עם 24 יח”ד והשני עם 122 יח”ד, יורו גולד בהר חומה עם 122 יח”ד ויורו בנווה יעקב עם 78 יח”ד. בנוסף, לחברה פרויקט של 32 יח”ד באריאל, 96 יח”ד במודיעין, 190 יח”ד בפתח תקווה ו-47 בראש העין.