Skip to content

שוק הנדל”ן בקרית ביאליק מתעורר: הזוגות הצעירים בעיר אומרים די לפרויקטים של מחיר למשתכן בשכונת אפק החדשה וחוזרים לרכוש דירות בפרויקטים הרגילים.

בחברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת “אורון אחזקות והשקעות בע”מ” מדווחים כי לאחרונה נרשם ביקוש שיא מחודש לדירות 4 חדרים בפרויקט “קונספט פלוס” שמקימה החברה בגבעת הרקפות, זאת לאחר תקופה שבה נראה כי הזוגות הצעירים ממתינים לפרויקטים במסגרת ‘מחיר למשתכן’ ונמנעים מלרכוש דירה בפרויקטים הרגילים.

בחברה מעריכים כי הביקוש המחודש נרשם לאור אכזבתם של זוגות צעירים רבים שלא זכו בהגרלה, או כאלה שהתייאשו ממשך הזמן שיארך עד שהדירות במחיר למשתכן יהיו מוכנות, ומפרטן צפוי להיות דל יחסית.

זוגות צעירים אלה, ויתרו על הנחה משמעותית במחיר הדירה (970 אל”ש לדירה במסגרת מחיר למשתכן, לעומת כ-1.5 מלש”ח בפרויקט רגיל), והחליטו ‘לחצות את הכביש’, ולבחור בדירה בפרויקטים הרגילים הנמכרים במחירי השוק.

דירות אלה, מציעות מפרט עשיר יותר ותכנון פרקטי וצפויות לאכלוס מהיר יחסית, ללא הגרלות וללא המתנה ארוכה מדי.

 

מנהל השיווק של חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, גל קסטל: “הזוגות הצעירים לא מוכנים לוותר על חלום חייהם לדירה משלהם, אבל הם מבינים את המחיר של רכישת דירה בהנחה במחיר למשתכן, ממנה משתמע כי הם ייאלצו לחיות תקופה ארוכה במתחם המתפקד כאתר בנייה, להתפשר על המיקום, על המפרט ועל התשתיות שצפויות להתפתח באזור רק בעוד תקופה ארוכה. במקום זאת, אנו רואים את ההתעניינות מחודשת בקרב הזוגות הצעירים, לרכישת דירות בפרויקט של ארזים בגבעת הרקפות, שם התשתיות כבר ערוכות ומוכנות, האכלוס קרוב יחסית ואין פשרות על האיכות והסטנדרטים בבנייה”.