Skip to content

חברת דונה מדווחת כי היא פתחה לשיווק את השלב השמיני בפרויקט “דונה באגמים” באשקלון. מדובר במתחם הבניה הממוקם באמצע שכונת אגמים החדשה, שלב זה כולל 2 מגרשים אשר יכללו 78 יחידות דיור בסה”כ ב-7 בנייני בוטיק (שני דיירים בקומה), בני 4-5 קומות.
סה”כ בונה דונה בשכונת אגמים כ-650 יחידות דיור בשמונה מתחמים שונים.

תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 4, 5 חדרים, דירות גן בנות 4,5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים בני 5. הדירות במתחם החדש יכללו מפרט מפנק ויוקרתי ביחס לשכונה: ריצוף 80/80, ריצוף דמוי פרקט במרפסות, אסלות סמויות ותלויות, ארון אמבטיה, ברז גז למנגל במרפסת, רשתות נגד יתושים בחדרים ועוד. דירות 4 חדרים ימכרו החל מ-1.229 אלף שקל, ודירות גן 4 חדרים החל מ-1.390 מיליון שקל.

אוהד סבן, סמנכ”ל חברת דונה ציין כי “אנחנו שמחים לפתוח את המתחם השמיני והאחרון  בשכונת אגמים. המתחם ממוקם באמצע השכונה. הרוכשים במתחם זה יוכלו ליהנות מפיתוח סביבתי עשיר הכולל גינות חמד ופינות ישיבה. חלק גדול מהרוכשים בפרויקט ‘דונה באגמים’ היו בעיקר תושבי אשדוד, אך בשנתיים האחרונות אנו רואים גידול משמעותי בביקוש בקרב תושבי אשקלון עצמה, אשר זיהו את הפוטנציאל הגדול בשכונה ואשר יכולים כיום לראות במו עיניהם את ההצלחה הגדולה. אנחנו מזהים הגירה חיובית של תושבים דווקא משכונת הצפונית של העיר בשל הבנייה הצפופה והפקקים באיזור. לאשקלון פוטנציאל התרחבות מרשים, ואין ספק כי זוגות ומשפחות צעירות רבות, כמו גם קהל של משפרי דיור, כבר מזהים זאת ורוכשים דירות בשכונות החדשות בעיר, כמו שכונת אגמים”.

פרויקט דונה באגמים ממוקם בשכונה החדשה באשקלון – אגמים, שעתידה לכלול כ-6,000 יחידות דיור. רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו מאגם גדול ומפארק פסטורלי ירוק העתיד לקום בהמשך, לצד מארג אורבאני הכולל שירותים קהילתיים וקרבה לכבישים מרכזיים. החברה בחרה לשלב בפרויקט תמהיל דירות הנותן מענה לזוגות ולמשפחות צעירות, יחד עם דירות גדולות יוקרתיות, המתאימות לקהל משפרי הדיור.