Skip to content

חברת יורו ישראל מדווחת על קבלת טופס 4 (אישור אכלוס) והחלה באכלוס שלב א’ של פרויקט צמודי הקרקע “וילה יורו באור ים” שהיא מקימה בשכונת אור ים באור עקיבא. הפרויקט כולל 91 צמודי קרקע בני 6 חדרים במספר גדלים, והשלב הראשון כולל 13 קוטג’ים שכבר החל אכלוסם.

תמהיל הקוטג’ים בפרויקט כולל צמודי קרקע בני 6 חדרים במספר גדלים – 177-180 מ”ר עם גינות של 30-110 מ”ר. צמודי הקרקע בפרויקט כוללים חדר נפרד בקומת הקרקע שניתן לייעד אותו לחדר עבודה או אף להסב את המחסן לשימוש זה.

עופרה חדד, סמנכ”לית ומבעלי חברת יורו ישראל, ציינה כי “שכונת אור ים ממשיכה להיבנות ולהתפתח ואנו שמחים לקבל את 13 המשפחות הראשונות שייכנסו בקרוב לקוטג’ים שלהן. עד כה נמכרו בפרויקט כ-50 יח”ד, חלק גדול מהן לאנשי הייטק ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים לעבוד מהבית. צמודי הקרקע הם מוצר הולך ונעלם ומכאן הביקוש הגבוה ליח”ד כאלה בפרויקט”.

שכונת אור ים המתוכננת על ידי הקרן לפיתוח קיסריה צפויה לכלול כ-3,500 יח”ד. השכונה תוכננה כסביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת. 60% משטחיה מיועדים לצרכי ציבור, דרכים ושטחים ירוקים: פארק לינארי לכל אורך השכונה, מערכת שבילים המחברת בין גני ילדים ובתי הספר ובממשק עם הפארק המרכזי. כמו כן, תוכננה השכונה מתוך מחשבה השמה לדגש את צרכיהם של הילדים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים, ולכן השטחים הירוקים מנותקים לגמרי מכבישים ובכך מהווים מתחם ירוק ובטוח לילדים. השכונה מאופיינת בריבוי שצ”פים – כ-40% משטח התוכנית, היא מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף), ומצויה במרחק של 40 דקות נסיעה מתל אביב ו-30 דקות מחיפה.