Skip to content

להתעורר בבוקר, להתמזג עם השמיים, לשתות קפה של בוקר אל מול הגלים הכחולים ובסופו של יום לצפות בשקיעת השמש האדמונית ברקע – זהו החלום של מצמצמי הדיור בעתודת קרקע הנמצאת 300 מטר בלבד מחוף ימה של נתניה. מציאות בה העיניים רואות כחול עמוק והראש נמצא גבוה בכוכבים במגדל יוקרה על הים של פרויקט LAGOON. פרויקט LAGOON מוקם על ידי חברת דיזנגוף סחר ומשלב 2 מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות הכוללים 320 דירות ומלון יוקרתי West Lagoon Resort בו 270 חדרי אירוח.
“מדובר בבניינים שאין כמוהם גם בתל אביב”, מסביר דודו מכלוף, הבעלים של רימקס נתניה, המנהל את המכירות של הפרויקט היוקרתי. “זהו קומפלקס מגורים יוקרתי של 35 דונם על קו החוף הכולל סטנדרט בנייה גבוה, דירות מרווחות ומרפסות ענק המשקיפות לים, חניון תת קרקעי, שמירה 24 שעות, חדר כושר ובריכת שחיה פרטית. דיירי הבניין יהנו עוד משירות בית המלון המופעל במקום, ביניהם ספא, חדרי ישיבות, מרכז מסחרי עם מסעדות ובתי קפה. “את כל הפינוק הזה אתה מקבל במחיר נמוך במיליוני שקלים ממה שהיית משלם בתל אביב. אתה מקבל הרבה יותר ובהרבה פחות כסף”, מסביר מכלוף.
בפרויקט מוצעות דירות פנטהאוז בקומות 35-36-37 של המגדל במחירים התחלתיים של 8 מיליון שקל. לדברי שירן אחוון, מנהלת השיווק של חברת דיזנגוף סחר, “המחיר הנמוך באופן משמעותי ממחירי הדירות במגדלים התל אביבים והקרבה יוצאת הדופן לחוף הים הופכים את קומפלקס LAGOON למתחם המגורים היוקרתי ביותר בארץ”.
הרעיון להקמת מודל כזה של מתחם המשלב מגורים ומלון נולד מפרויקטים דומים הקיימים בערי חוף גדולות בעולם כמו מיאמי. הפרויקט נותן דגש ופונה לקהל תושבי חוץ הרואים חשיבות במגורים ליד הים ונזקקים לשירותים המלונאיים בין היתר לצרכים אישיים כחלק מחווית המגורים במקום ולצורכי אירוח של משפחותיהם המגיעות לביקור.
“התמורה שמקבל מי שבוחר להתגורר בקומפלקס היוקרתי רבה יותר מכל תמורה שיהיה ניתן לקבל בפרויקטים יוקרתיים אחרים. המחיר הנקוב נמוך באופן משמעותי מזה של פרויקטים אחרים הממוקמים 20 ק”מ דרומה ממנו”, דברי אחוון.