Skip to content

היום לא צריך להיות מיליונר בשביל להגיע לדירת פנטהאוז. התורמים לכך הם בין היתר פרויקטים להתחדשות עירונית, ההופכים להיות פופולארים יותר ויותר. להלן סקירה של מגוון דירות פנטהאוז מפנקות ויוקרתיות המוצעות בפרויקטים המתחדשים | נויה גדז’מבדיקה שערכה חברת המידע העסקי CofaceBdi, בישראל למעלה מ-1,100 חברות נדל”ן פועלות בתחום ההתחדשות העירונית. פעילות זו רושמת זינוק בשיעור של 20% בתוך שנתיים.
בדיקה זו תואמת את נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ”ס) לרבעון השלישי של השנה שפורסמו לאחרונה. מהנתונים עולה כי בין אוקטובר 2016 לספטמבר 2017 הוחל בבנייתן של 3,560 דירות כתוספת בניה לבניינים קיימים, שיעור גבוה ב-37% ממספר הדירות שהוחל בבנייתן בתקופה הקודמת (בין אוקטובר 2015 לספטמבר 2016). מתוך הדירות שהוחל בבנייתן כתוספות בנייה לבניינים קיימים, כ-2,160 דירות נבנו במסגרת תמ”א 38, עלייה של כ-31% לעומת התקופה הקודמת (אוקטובר 2015 – ספטמבר 2016).
עוד עולה מנתוני הלמ”ס כי בתקופה הנסקרת הוחל בבנייתן של 5,390 דירות כתוצאה מהריסה והקמת בניין חדש. מתוך הדירות שהוחל בבנייתן, כתוצאה מהריסה והקמת בניין חדש, כ-3,250 דירות נבנו במסגרת תמ”א 38/2, כ-1% יותר בהשוואה לתקופה המקבילה.
נתונים אלה אינם מפתיעים, אלה משקפים את המציאות. עד כמעט אמצע 2016 תחום ההתחדשות העירונית ותמ”א 38 בפרט היה תחום די פרוץ. מי שהיה בעבר יועץ או סוכן החל לקדם פרויקטים של תמ”א 38 או להחתים דיירים לפרויקטים של פינוי בינוי. היום היזמים הקטנים שפעלו בחוסר ניסיון נותרו, אך הצטרפו אליהם חברות נדל”ן ותיקות וגדולות, בין היתר בשל העדר קרקעות בשוק וחיפוש אפיקי פעילות נוספים. בהתאמה גם הבנקים שינו את התנהלותם. אם בעבר הבנקים לא רצו לתת ליווי פיננסי לקידום פרויקטים של תמ”א 38, בין היתר בהעדר הון עצמי של אותם יזמים קטנים, היום גם הבנקים מבינים שמדובר בענף די רציני והם מעניקים ליווי פיננסי גם לפרויקטים של דירות בודדות.
לדברי תהילה ינאי, מנכ״לית משותפת ב-CofaceBdi, ״ההאצה של כניסת חברות ייזום ובניה לתחום ההתחדשות העירונית היא תוצאה של התהליכים בשוק הנדל״ן בשנים האחרונות, שהפכו את התחום לאחד העיקריים עבור חברות המעוניינות לצמוח. הממשלה הפסיקה בפועל את שיווקי הקרקעות לשוק החופשי, כאשר כל השיווקים החדשים הם לפרויקטים למחיר למשתכן. הירידה בהיצע הקרקעות לשוק החופשי הובילה לעלייה חדה במחירי הקרקעות הפרטיות, כך שקבלנים המעוניינים להמשיך ולפתח פעילות חדשה ניצבים מול אלטרנטיבות לייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. התחום עדיין כולל בעיות מבניות ובירוקרטיות המקשות על יישום מהיר של פרויקטים. ככל שהבעיות הרגולטוריות יפתרו, אנחנו צפויים לראות אף גידול משמעותי יותר בפעילות חברות נדל״ן בתחום ההתחדשות, במיוחד באזורי הביקוש״.
להלן סקירה של חלק מדירות הפנטהאוז המוצעות למכירה בפרויקטים להתחדשות עירונית.

שימור בתל אביב: פנטהאוז ב-29.5 מיליון שקל

שם פרויקט: פרויקט מלצ’ט

הדמיית פרויקט מלצ’ט

כתובת מדויקת: מלצ’ט 3
שם חברת נדל”ן: אנשי העיר
פרטים על הדירה: דירת דופלקס-פנטהאוז בשטח כולל של 273 מ”ר בנוי. בקומה התחתונה 139 מ”ר ובקומה עליונה 139 מ”ר + 127 מ”ר מרפסת גג בקומה התחתונה. דירת הפנטהאוז בת 6 חדרים הכוללת ממ”ד, חדר משפחה, סלון ועוד 3 חדרי מאסטר. הפנטהאוז נהנה מארבה כיווני אוויר וכולל עוד בריכה שחיה.
על הפרויקט: פרויקט תמ”א 38 חיזוק ותוספות בבניין יוקרתי לשימור מהקסומים והייחודיים במתחם המשוחזר בעיר הלבנה. במבנה 5 קומות והוא כולל 9 יחידות דיור סך הכל, מתוכן 6 יחידות של בעלי דירות קיימים ועוד 3 יחידות דיור חדשות. הבניה תחל ברבעון השני של 2018. זמן אכלוס כ-3 שנים, סוף 2020,
מה מקבלים בנוסף: לפנטהאוז מוצמדות 2 חניות.
מחיר הדירה: 29.500.000 שקל.

על חורבות מוסד הביטוח לאומי–
פנטהאוז ב-30 מיליון שקל

כתובת מדויקת: מסריק 15 תל אביב
שם פרויקט: פינת מסריק
שם חברת נדל”ן: קבוצת כנען וג.פ.ן חברת השקעות יזמות ונדל”ן
פרטים על הדירה: דירה בשטח של 199 מ”ר עם מרפסת בשטח של 114 מ”ר +מרפסת גג נוספת כ- 60 מ”ר.
הנוף נשקף ל.: כיכר מסריק וכיכר רבין וקו אורבני פתוח עד קו הים
על הפרויקט: זהו מבנה היסטורי של המוסד לביטוח לאומי שהוקם ב-1952 ובמשך שנים נותר נטוש. במבנה המיתולוגי נהגו לשהות הומלסים עד שהוא נמכר ליזמי נדלן במכרז של הביטוח הלאומי ב-2009. לפני שנתיים נהרס המבנה וכיום נמצא בבניה. במקום יוקם בניין יוקרה בשם “פינת מסריק” על מגרש בשטח של כ-600 מ”ר. הבנייה תיעשה על בסיס תב”ע היסטורית של כיכר מלכי ישראל מתקופת המנדט.
כמה דירות בבניין: בניין מגורים בן 7 קומות ו-16 דירות
מה מקבלים בנוסף: 2 חניות ומחסן
מחיר הדירה:30,000,000
ניתוח שוק: למה זה משתלם? כי אין מוצר דומה לזה במרכז תל אביב (בהשוואה לדירה דומה חדשה בפרויקט רגיל).

 

פרויקט בחיזוק:
פנטהאוז ב-10 מיליון שקל

שם פרויקט: פרויקט קליי
כתובת מדויקת: קליי 18, תל אביב.
שם חברת נדל”ן: אנשי העיר
פרטים על הדירה:  פנטהאוז על מפלס אחד בלבד, 5 חדרים, 169 מ”ר בנוי + 95 מ”ר מרפסת גג, 4 כיווני אוויר.
על הפרויקט: מדובר בפרויקט תמ”א 38/2 הריסה ובנייה. במסגרת הפרויקט יבנה בניין חדש, בן 9 קומות, 24 יחידות דיור סך הכל, מתוכן 13 יחידות של בעלי דירות קיימים ו-11 יחידות דיור חדשות. זמן משוער תחילת בנייה רבעון שני של 2018. זמן אכלוס כ-3 שנים,  סוף 2020.
מה מקבלים בנוסף: לפנטהאוז מוצמדות 2 חניות.
מחיר הדירה: 10.000.000 מיליון שקל.

שכונת צהלה ת”א: פנטהאוז ב-7.5 מיליון שקל

כתובת מדויקת: אח”י דקר 4 תל אביב
שם פרויקט: קדמת צהלה
שם חברת נדל”ן: אפגד +אפרידר
פרטים על הדירה: דירת חמישה חדרים, 192 מ”ר עם 160 מ”ר מרפסת הכולל גם מרפסת נפרדת ביחידת ההורים. קומה 24, דירה יחידה בקומה. תקרה גבוהה של 3.3 מטר. הכנה לבריכת שחייה.
הנוף הנשקף: נוף של 360 מעלות, מהים וקו החוף ועד להרי ירושלים
על הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי של 6 מבני מגורים שיכללו סך הכל 324 יחידות דיור (לעומת 120 שנהרסושהיו קיימות לפני). במסגרת הפרויקט יבנו 2 מגדלים בני 24 קומות כל אחד ועוד ארבעה בנייני בוטיק בני עשר קומות, שסביבם שטחים ירוקים נרחבים. כל הפרויקט בבנייה כאשר בניין ראשון נמסר.
מה מקבלים בנוסף: המחיר כולל שתי חניות כפולות מקורות (ארבע חניות סך הכל) ומחסן
מחיר הדירה: 7.5 מיליון שקל
ניתוח שוק: אין תחליף למיקום המצוין בשכונה קיימת, מפותחת ומבוססת, מיקום שניתן להשיג רק בפרויקטים של התחדשות עירונית

 

מורשה רמת השרון: פנטהאוז ב-4.67 מיליון שקל

כתובת מדויקת: פרויקט רימוני תדהר. רחוב החלוץ, רמת השרון
שם פרויקט: רימוני תדהר
שם חברת הנדל”ן: קבוצת תדהר
פרטים על הדירה: פנטהאוז דו קומתי, הממוקם בקומות 19-20, משתרע על שטח של כ-206 מ”ר כולל 6 חדרים ו- 2 מרפסות בשטח של כ-130 מ”ר עם נוף מרהיב ופתוח. 3 כיווני אוויר.
הנוף נשקף – מערבה לכיוון רמת השרון והים וממזרח נוף מרהיב לשטחים פתוחים וירוקים.
על הפרויקט: במסגרת הפרויקט, פונו ונהרסו 3 בנייני מגורים ישנים (48 דירות) ובמקומם נבנו 2 מגדלי מגורים מודרניים, בני 19 קומות, בתכנונו של אדריכל גיל שנהב, הכוללים 192 יח”ד סה”כ. הפרויקט אוכלס השנה.
מה מקבלים בנוסף: 2 חניות ומחסן
צפי אכלוס: הפרויקט כבר החל אכלוס
מחיר הפנטהאוז: 4.67 מיליון שקלים
ניתוח שוק: שכונת מורשה במזרח רמת השרון, עוברת בשנים האחרונות מהפכת התחדשות עירונית, אשר עתידה לשנות לחלוטין את פני השכונה. בזכות תכנית ההתחדשות העירונית רחבת ההיקף, שמקדמת העירייה במתחם, עוברת השכונה מתיחת פנים משמעותית, שניצניה כבר נראים בשטח.

 

פנטהאוז עם פוטנציאל השבחה ב-4.5 מיליון שקל

כתובת מדויקת: רחוב אילת, רמת השרון.
שם פרויקט: “אאורה רמת השרון”
שם חברה: אאורה
פרטים על הדירה: הדירה כוללת 5 חדרים, שטחה 159 מ”ר לצד 39 מ”ר מרפסת והיא ממוקמת בקומה ה-19.
הנוף נשקף ל..: נוף אורבני וכן נוף לים התיכון
על הפרויקט: “אאורה רמת השרון” הוא פרויקט פינוי בינוי מהגדולים בישראל, אשר יוקם במתחם הרחובות אילת, בית גוברין ותמנע בשכונת מורשה ברמת השרון. הפרויקט יכלול 687 יח”ד חדשות ב-6 מגדלים, בגובה של עד 20 קומות, לצד כ- 2,700 מ”ר שטחי מסחר. שכונת מורשה היא שכונה מתחדשת הממוקמת בחלקה המזרחי של העיר. הסביבה מאופיינת בבנייה ותיקה צמודת קרקע לצד בניה רוויה ופרויקט “אאורה רמת השרון” עומד בקנה אחד עם המדיניות העירונית לחידוש פני האזור באמצעות הליכי פינוי בינוי.
הפרויקט יצור שדרה ירוקה ורחבה לאורך רחוב אילת, משני צדדיו: בצדו האחד שדרה רחבה הכוללת שטחי מסחר בקומת קרקע, מדרכות רחבות ועצים ומצדו השני פארק ירוק. הפרויקט ישולב, כאמור, בבנייה מרקמית עם שטחי מסחר בקומת הקרקע לחיזוק ועיבוי רחוב אילת ומגדלים בני 20 קומות מצדו השני. אדריכלי התכנית הינם כנען שנהב אדריכלים.
מה מקבלים בנוסף: חניה תת קרקעית פרטית
מחיר הדירה: 4.5 מיליון שקל
ניתוח שוק: מדובר בלידה מחדש של שכונה ולכן פוטנציאל ההשבחה בנכס הוא אדיר. בהשוואה לשכונות דומות, פוטנציאל ההשבחה, לא כולל השבחת השוק, עומד על כ- 25-30%.

שכונת הראשונים: פנטהאוז בבניין בוטיק ב-3.050

שפ פרויקט: המתמיד
שם חברת נדל”ן אשדר בוטיק מקבוצת אשטרום

המתמיד בשכונת הראשונים

כתובת מדויקת: המתמיד 33 רמת גן
פרטים על הדירה: שטח -85 מ”ר, מס’ חדרים- 3 חדרים, שטח מרפסת- 30 מ”ר.
הנוף נשקף ל- נוף אורבני פתוח למערב
על הפרויקט: פרויקט המתמיד 33 הוא פרויקט הריסה וביה (תמ”א 38/3). הפרויקט הוא בוטיק המציע בניין בן 8 ו-18 יחידות דיור. הפרויקט ממוקם בלב שכונת הראשונים ונושק לפארק הלאומי, בנקודת המפגש המשולשת רמת גן – גבעתיים – תל- אביב, עובדה המייצרת נגישות למרכז התוסס בו קורים הדברים. מיקומו האסטרטגי מציע נגישות שיא לעורקי התחבורה הראשיים.
מה מקבלים בנוסף: חניה תת קרקעית
מחיר הדירה: 3.050 מיליון שקל
ניתוח שוק – אסף באומר, מנהל שיווק ומכירות בחברת אשדר בוטיק: “היתרון המשמעותי של רכישת פנטהאוז שעבר התחדשות עירונית הוא שלרוב אותם בניינים ממוקמים במרכז בעיר, באזורים הותיקים, הכוללים את כל השירותים הציבוריים שצריך, זאת להבדיל מרכישת דירה חדשה בשכונה חדשה שלרוב נבנות בשולי העיר. שכונת ראשונים הותיקה ברמת גן נהנית מקרבה גדולה ומנגישות נוחה לתל אביב ולמע”ר. החשיבות הגדולה ביותר נמצאת בזה שבפרויקטי הריסה ובניה ניתן לקבל מוצר שלא תמיד ניתן לקבל בדירות בפרויקטים חדשים”.

שכונת הגפן: פנטהאוז ב-4.46 מיליון שקל

שם פרויקט: סביוני חרות 17-19
שם חברת נדל”ן: ‘אפריקה התחדשות עירונית’ מקבוצת אפריקה ישראל
כתובת מדויקת: רחוב חרות 17-19, רמת גן
פרטים על הדירה: שתי דירות פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 150 מ”ר + מרפסת בשטחים של 61 ו-67 מ”ר
הנוף נשקף ל..: שני פנטהאוזים הממוקמים בקומה 9 ומשקיפים בראות טובה לכיוון ת”א ולרצועת החוף.
על הפרויקט: מדובר בפרויקט הריסה ובניה אשר יכלול שני מבנים בני 9 קומות ו-37 דירות בכל בניין. הדיירים שבבעלותם דירות ישנות בנות 1.5-2 חדרים בשטח של כ-43 מ”ר, יקבלו דירות 3 חדרים חדשות בשטח של 64 מ”ר, עם ממ”ד ומרפסת שמש בשטח של 13 מ”ר. דיירים שבבעלותם דירות ישנות בנות 2-3 חדרים בשטח של כ-58 מ”ר, יקבלו דירות חדשות בנות 3.5 חדרים, בשטח של 75 מ”ר, עם ממ”ד ומרפסת שמש בשטח של 13 מ”ר. בנוסף, תותקן בבניין מעלית ולכל דירה יוצמד מקום חניה תת-קרקעי.
מחיר הדירה: 4.46 מיליון שקל
ניתוח שוק: שכונת הגפן ממוקמת באחד האזורים המבוקשים ברמת גן, נמצאת בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ומאופיינת בבנייה נמוכה ובבתי ספר מהמובילים בעיר. הפרויקט נמצא במרחק הליכה מפארק הירקון ומוקדי בילוי אטרקטיביים (קניון איילון, יס פלנט ומתחם הבורסה) ונגיש לצירי תנועה המרכזיים דרך אבא הלל ממערב ורחוב ז’בוטינסקי ממזרח.

 

שכונת ארלוזורוב: פנטהאוז ב-5.6 מיליון שקל בבנייני בוטיק מתחדשים

כתובת מדויקת: רחוב שדה בוקר, גבעתיים
שם פרויקט: מטרופוליס גבעתיים
שם חברת נדל”ן: מטרופוליס מקבוצת אלייד וקבוצת אלדר
פרטים על הפנטהאוז: פנטהאוז בשטח של 133 מ”ר עם מרפסת של כ-160 מ”ר
הנוף נשקף ל: האזור האורבני של גבעתיים
על הפרויקט: פרויקט “מטרופוליס גבעתיים” הוא פרויקט הריסה ובניה (תמ”א 38/3). מדובר במתחם בנייני בוטיק שנפרס על פני רחוב שלם הכולל שמונה בניינים מעוצבים ברחוב שדה בוקר פינת הכנסת שיהרסו ויבנו מחדש. במתחם יבנו 209 דירות חדשות ומרווחות בנות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפנטהאוזים בפרויקט נעים בין 130 עד 165 מ”ר עם מרפסות של עד 160 מ”ר. האזור כולו ייהנה מפיתוח סביבתי רחב היקף המציע לדיירים נוף לפינות חמד ירוקות.
מה מקבלים בנוסף: הדיירים הוותיקים בבניין הישן ייהנו, על פי ההסכם, מדירות חדשות מוגדלות הכוללות ממ”ד, מרפסת, מחסן וחניה תת-קרקעית.
מחיר הפנטהאוז: החל מ-5.6 מיליון שקל
ניתוח שוק: “הפרויקט ייצר תמהיל דירות שכלל לא היה קיים במרכז גבעתיים. בנוסף, הרוכשים יכולים ליהנות מהרחובות השקטים של גבעתיים, מרחק פסיעה ממרכזי הבילוי, התרבות והמסחר של גבעתיים — רחובות כצנלסון, ויצמן ושינקין. מתחם מטרופוליס החדש נמצא גם במרחק הליכה קצרה מפארק גבעתיים, מקניון גבעתיים, ממצפה הכוכבים ומהתיאטרון העירוני.

שכונת רמב”ם: פנטהאוז ב-5.3 מיליון שקל

שם פרויקט: סביוני העיר טייבר
שם חברת נדל”ן: ‘אפריקה התחדשות עירונית’ מקבוצת אפריקה ישראל
כתובת מדויקת: רח’ טייבר, גבעתיים
פרטים על הדירה: פנטהאוז 6 חדרים בשטח של 143 מ”ר עם מרפסת בשטח של 51 מ”ר.
הנוף נשקף ל..: דירת הפנטהאוז משתרעת על כל הקומה ומשקיפה בצורה פנוראמית על כל העיר גבעתיים.
על הפרויקט: מדובר בפרויקט התחדשות הכולל הריסה ובניה. על-פי התכנון, במקום על הבניין הישן שכלל 3 קומות ו-6 דירות צפוי להיבנות בנין בוטיק יוקרתי בן 7 קומות, קומת גג חלקית ו-2 מרתפי חנייה תת-קרקעיים.
הבניין החדש, ימנה 14 דירות, כאשר כל קומה טיפוסית תכיל 2 דירות. בנוסף יכלול הבניין דירת גן אחת ודירת גג פנורמית בת 5 חדרים שתתפרש על-פני קומה שלמה בשטח של כ-145 מ”ר, עם מרפסת גג בת כ-50 מ”ר.
דיירי הבניין, שהתגוררו עד כה בדירות ששטחן נע בין כ-60/66/75 מ”ר, ייהנו מדירות חדשות בשטחים של כ-77/86/95 מ”ר ומרפסת בשטח של כ-12 מ”ר. בנוסף, לכל דירה יוקצה מקום חניה תת קרקעי.
מחיר: 5.3 מיליון שקל
ניתוח שוק: מרוויחים מגורים באחת השכונות הוותיקות והנחשבות בעיר. רחוב טייבר בגבעתיים הינו אחד הרחובות היוקרתיים והמבוקשים בעיר. רחוב זה ממוקם בשכונת רמב”ם, הנהנית מקרבה למרכז העסקים של גבעתיים ולצירי התנועה ויצמן וכצנלסון ובקרבה לקניון גבעתיים.

התחדשות על הים: פנטהאוז החל מ-6 מיליון שקל

שם פרויקט : “פרי ארט”
שם חברת נדל”ן: פרי נדל”ן

הדמיית פרויקט פרי ארט בבת ים

כתובת מדויקת: רחוב בלפור 7 בת ים במרחק דקת הליכה מהים
פרטים על הדירה: מיני פנטהאוז  5 חדרים בשטח של 134 מ”ר +45 מ”ר מרפסת
הנוף נשקף ל..: הפרויקט הוא פרויקט בוטיק המשקיף אל הים
על הפרויקט: מדובר בפרויקט שיכלול 54 דירות בבניין של כ- 15 קומות. נפרויקט ממוקם במרכז העיר בת ים בגבול תל אביב יפו ובמרחק הליכה מהים והוא יבנה על חורבותיו של מבנה תעשייתי ישן באזור שאין בו כמעט בנייה חדשה.
מה מקבלים בנוסף: חניה
מחיר דירה: 6 מיליון שקלים
ניתוח שוק: ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״ראינו ביקושים אדירים לדירות בפרויקט, זאת לאור השילוב הנדיר שהוא מציע – מיקום, איכות בניה ומחיר אטרקטיבי. מדובר במתחם מבוסס, עם כל השירותים החשובים בעיר, בסמוך למקומות הבילוי, ובמרחק הליכה מחוף הים״.

קריית האמנים פנטהאוז ב-3.5 מיליון שקל

כתובת מדויקת: שלמה אלירז 5 ראשון לציון
שם הפרויקט: “דוניץ בקריית האמנים”
שם חברת הנדל”ן: האחים דוניץ
פרטים על הדירה: פנטהאוז 5 חדרים בקומה 23 בשטח של 183 מ”ר ו-112 מרפסת, כולל מחסן וחניה, לאכלוס מיידי.
על הפרויקט: פרויקט “דוניץ בקרית האמנים” הוא אחד הפרויקטים הגדולים מסוג בינוי פינוי עם תב”ע מאושרת. מדובר על התחדשות של שכונת סלע הוותיקה, במסגרתה נהרסים חמישה בנייני רכבת ומספר בניינים נמוכים הכוללים 276 יח”ד שניבנו בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת, ללא ממדי”ם, ללא מעליות וללא חניון תת קרקעי. במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד פייגין אדריכלים,  החברה מקימה כ-1400 דירות ב-14 מגדלים מפוארים בני 19-31 קומות, והכוללים בין היתר, חניונים תת קרקעיים, לובי יוקרתי, שלוש מעליות חדישות ועוד. נכון להיום ארבעת המגדלים הראשונים כבר אוכלסו והמגדל החמישי יאוכלס בשנה הקרובה.
מחיר הדירה: 3.5 מיליון שקל

פרויקט משנה ישוב: פנטהאוז ב-3.3 מיליון שקל

כתובת מדויקת: רחוב הרצל, יהוד- מונוסון.
שם פרויקט: הגנים התלויים
כתובת מדויקת הרצל 10-18, זאב וינהוז 1-3
שם חברה: אאורה ישראל
פרטים על הדירה: הדירה כוללת 5 חדרים, שטחה 153 מ”ר לצד 50 מ”ר מרפסת והיא ממוקמת בקומה ה-14.
הנוף נשקף ל..: נוף אורבני
על הפרויקט: “הגנים התלויים” הוא פרויקט ההתחדשות העירונית גדול ומצליח. מדובר בפרויקט פינוי בינוי גדול שהפך להיות, בתוך שנים מעטות, לבו של המרכז המשגשג של היישוב יהוד-מונוסון. במסגרת הפרויקט יבנו 15 מגדלי מגורים שיכללו למעלה מ-900 יחידות דיור. עד היום הושלם אכלוסם של 8 מגדלים מתוך 15 מגדלי המגורים בפרויקט. 2 מגדלים נוספים נמצאים בהקמה ו-5 נוספים יוקמו בקרוב. הפרויקט כולל מגדלי מגורים בסטנדרט גבוה, עם מרחב קהילתי ירוק, לובי מפואר לבניינים וחניה תת-קרקעית ופרטית לכל דייר.
מה מקבלים בנוסף: חניה תת קרקעית פרטית
מחיר הדירה: 3.3 מיליון שקל
ניתוח שוק: מדובר בשכונה טובה ומבוקשת ביותר ביהוד-מונוסון. האכלוס בה כמעט והושלם וכבר כיום נמצאים בה כל מוסדות הציבור והשירותים החיוניים לתושבים.

מול שכונה חדשה: פנטהאוז ב-4.16 מיליון שקל

כתובת מדויקת: איזי שפירא 11 רעננה
שם פרויקט ME רעננה
שם חברות הנדל”ן: אשלי, ש.מיכלסון ולי-רן
פרטים על דירת הפרימיום: דופלקס-גג המשתרע על פני 157 מ”ר בתוספת מרפסת גג של 70 מ”ר ומרפסת סלון של 15 מ”ר.
הנוף נשקף: רעננה מאופיינת בבנייה נמוכה בייחוד באזור זה שמאופיין בבנייה של עד כ-6 קומות לכן, רוכשי הדירות בקומות הגבוהות ייהנו מנוף פתוח.
על הפרויקט: פרויקט ME רעננה כולל ארבעה בניינים בני 10 קומות ו-38 דירות בכל בניין.
מה מקבלים בנוסף: דיירי הדופלקס-גג מקבלים 2 חניות ומחסן בקומת החניון צמוד למעליות
מחיר הדירה: הדופלקס-גג מוצע למכירה תמורת 4.168 מיליון שקל. בפרויקט עוד מגוון טיפוסי דירות דופלקס-גג במחיר התחלתי של 2.976 מיליון שקל.
ניתוח שוק: לדברי אייל צבס, סמנכ”ל בחברת אשלי-ש.מיכלסון, לי-רן “הפרויקט נמצא בשכונה קיימת מול נווה זמר אלא שבפועל הוא מנותק מנווה זמר. לכן, הדיירים ייהנו מצד אחד מיתרונות רבים כדוגמת השירותים הקהילתיים שיוקמו בסביבת הפרויקט ומצד שני מנוף פתוח, צפיפות נמוכה וממרבדים ירוקים מסביב”. צבס מציין עוד כח, “בניגוד למגורים בשכונה חדשה, תושבי הפרויקט לא יאלצו לסבול ממגורים באתר בנייה לאורך שנים. בניתוח מחירי הדירות בסביבה ובהתחשב בכך שמדובר בפרויקט חדש הנמצא כעת בשלבי בנייה, ניתן לומר שרמת המחירים בפרויקט הינה מהנמוכות באזור”.

במרכז העיר: פנטהאוז ב-2.29 מיליון שקל

כתובת מדויקת: תרנ”א 77 רחש.
שם פרויקט: “מרום תרנ”א”
שם חברת נדל”ן: עמרם אברהם
פרטים על הדירה: דירת פנטהאוז בשטח של כ-133 מ”ר, עם מרפסת שמש בשטח של כ-120 מ”ר.
הנוף שנשקף: מרכז העיר באזור השקט.
על הפרויקט: פרויקט תמ”א 38/2 בו נהרסו 3 בניינים ישנים מאוד, בני קומה אחת ו – 3 דירות בקומה. במקומם כבר בתהליכי בנייה מתקדמים מוקם בניין מגורים בן 5 קומות ו – 35 דירות חדשות.
מה מקבלים בנוסף: חנייה ומחסן
מחיר הפנטהאוז: כ-2.29 מיליון שקל.
ניתוח שוק: עדי גייר סמנכ”ל השיווק של חב’ הנדל”ן עמרם אברהם: “משתלם כי, דירות 5 חדרים רגילות בקומות נמוכות עולות מעל 1,500 מיליון שקל והן בעלות שטח קטן יותר ומרפסת שמש רגילה של 12 מ”ר, היחס בין מחיר פנטהאוזים לדירות אחרות הוא יחס נמוך מאוד, בהתחשב במוצר”.

3.08 מיליון שקל לדירת פנטהאוז

כתובת מדוייקת: רחוב צה”ל 90-102 קריית אונו
שם פרויקט: ‘קרסו אונו’
שם חברת הנדל”ן: קרסו מבנים 38 שבשליטת קרסו נדל”ן
פרטים על הפנטהאוז: בפרויקט יש 8 מיני פנטהאוזים בקומה 7 ואחרונה בשטח של 127 מ”ר ומרפסות גג של 96 מ”ר
הנוף הנשקף: נוף אורבאני
על הפרויקט: ‘קרסו אונו’ הינו פרויקט תמ”א 38 חיזוק ועיבוי גדול בקריית אונו. במסגרת הפרויקט, החברה תוסיף 73 דירות חדשות לשכונה שנבנתה בשנות ה-70 וכוללת 104 דירות ב- 13 כניסות נפרדות.מלבד תוספת הדירות החברה תחליף את התשתיות של הבניינים, תשדרג קומות הכניסה ולובי הבניינים, תוסיף מעליות, תחפור מרתף חנייה שישתרע על פני כ- 2,300 מ”ר ותוסיף לכל דירה קיימת מרפסת שמש וכ- 25 מ”ר הכוללים ממ”ד.
מה מקבלים בנוסף: לכל פנטהאוז מוצמדות 2 חניות. בנוסף, קרסו מבנים 38 תקים לדיירי המתחם פארק פרטי בן כ- 1,000 מ”ר הכולל מדשאות, מתקני משחקים וצמחייה.
מחיר: החל מ-3.085 מיליון שקל
ניתוח שוק: לדברי חמי שאול, מנכ”ל קרסו מבנים 38, “בסוף הפרויקט המתחם ישתנה ללא היכר וייהפך למקום מודרני שיכלול שטחים ירוקים נרחבים לטובת המשפחות שיתגוררו בשכונה. צריך לזכור שבקריית אונו קיים פער גדול מאוד בין מחירי הדירות החדשות לישנות. לכן, אני מעריך שערך הדירות במתחם יזנק בעשרות אחוזים לאחר סיום הפרויקט”.