Skip to content

חברת תיווך הנדל”ן הבינלאומית קלר וויליאמס שהגיע לראשונה לישראל לפני 6 חודשים, ומיוצגת ע”י איש העסקים עמוס נעים המתמחה שנים רבות בנדל”ן בשותפות עם איש העסקים אילן ברכה (הבעלים של קלר וויליאמס ניו יורק), הודיעה היום על השקת סניף נוסף בלוד.

סניף לוד, נפתח ברחוב גרטבול 9 לוד, בבעלות הזכיין חיים סגל, מומחה לנדל״ן ובעל מוניטין רב בעיר.

חיים סגל, בן 45, נשוי + 2, הנו בעליו של משרד התיווך ראשון בדיור. חיים הנו בעל ניסיון של מעל ל- 11 שנה בענף ורקורד עצום של מאות עסקאות בעיר לוד וסביבתה.

בשנה האחרונה חיים כיהן גם כבעליו של סניף רימקס ראשון בדיור בעיר, ולאחר שראה את פעילותה של חברת קלר וויליאמס, החליט חיים לרכוש זיכיון של קלר וויליאמס ולחבר את פעילותו לעוצמתה של הרשת .

חיים, חי וגדל בעיר לוד כל חייו, ובתור שכזה הוא מכיר את העיר מלפני ולפנים, על שכונותיה ותושביה. לפני תחילת דרכו בעולם התיווך, שירת חיים כ – 15 שנה בכוחות הביטחון.
חיים חרט על דגלו שירות מקצועיות ואמינות, ולראיה הוא מנהל כיום עשרות נכסים עבור משקיעים מרחבי הארץ והעיר.

 

חיים סגל זכיין קלר וויליאמס לוד ציין כי,  ״קלר וויליאמס לוד יהיה משרד מקצועי וייחודי מסוגו בעיר. המשרד יישרת ברמה הגבוהה ביותר מוכרים, קונים ומשקיעים, ויציע למתווכים הפועלים בו קריירה ייחודית בתחום הנדל״ן”.

 

עמוס נעים, מנכ״ל הרשת, ציין כי, ״סניף לוד הנו חיזוק נוסף לרשת הצומחת והמתעצמת בישראל. מהפכת הנדל״ן של קלר וויליאמס ישראל הנה בעיצומה – באנו לשנות את ענף תיווך הנדל״ן בישראל, ולהחדיר סטנדרטים של מקצוענות ואמינות. אצלנו המתווכים זוכים לקריירה בנדל״ן עם הכשרות והדרכות בלתי פוסקות, כל זאת במטרה לשרת את ציבור הלקוחות בישראל ברמה הגבוהה ביותר״.

על קלר וויליאמס

קלר וויליאמס פועלת באמצעות זכיינים מקומיים בכל מדינה, ע”י מכירת זיכיונות משנה לסוכנויות תיווך מקומיות. החברה מזהה סוכנויות תיווך מקומיות עם פוטנציאל עסקי ורצון לצמיחה, מכשירה אותם ומלווה אותם מבחינה מקצועית בהתאם למתודולוגיות המכירה והשיווק המקצועיות, של קלר וויליאמס.

הסניף בלוד מתווסף לסניפים בחולון, באר שבע, ראשון לציון, נתניה ואילת שכבר פועלים בהצלחה ומבצעים עסקאות רבות. החברה פועלת לפתיחת סניפים נוספים בארץ, מתוך מטרה להפוך לשחקן מוביל בשוק בשנים הקרובות.