Skip to content

חברת ‘ארזים (ג.י.א) יוצאת לפרויקט תמ”א 38 ענק נוסף בבת ים, ומחזקת בכך את מעמדה של בת ים כהזדמנות הנדל”נית הבאה של ישראל

 

פרויקטים רבים של התחדשות עירונית ממלאים בימים אלה את רחובות בת-ים, שהופכת לפנינה הנדל”נית הבאה של ישראל.

חברת ארזים (ג.י.א) מבית קבוצת אורון אחזקות והשקעות בע”מ, מחזקת את מעמדה בעיר ותורמת להתחדשות העירונית בפרויקט חשוב נוסף, שצפוי לצאת לדרך בקרוב ברח’ בלפור בעיר.

הפרויקט, במתכונת תמ”א 38/2, יבוצע על ידי חברת ארזים (ג.י.א) ויכלול את פינויין של 61 יח”ד קיימות, ו-13 יחידות מסחר הקיימות במקום, בשלושה בניינים שונים (בלפור 47, בלפור 47א’ ובלפור 49) והקמתם של שני מגדלים חדשים, הכוללים יחד 244 יח”ד חדשות, בהן דירות 4 ו-5 חדרים. לכל דירה בפרויקט תינתן גם יחידת חניה והמתחם כולו יכלול בתוכו גם שטחים ירוקים, לרווחת הדיירים.

הפרויקט, שיצא לדרך כבר בימים האחרונים לאחר החתמת הדיירים, צפוי להביא לשינוי משמעותי ומתיחת פנים ברחוב בלפור, המהווה את אחד מעורקי החיבור בין הערים בת-ים ויפו, דבר שהופך אותו לרחוב אטרקטיבי במיוחד.

בחברת ארזים (ג.י.א) עוסקים בימים אלה בקידום פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית בבת ים, בתל אביב ובערים רבות נוספות.

סימה מאור, מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות: “בת ים הופכת לאטרקטיבית יותר ויותר מבחינה נדל”נית, ובשנים הקרובות היא צפויה לקדם בתוכה עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית ובנייה חדשה, שיחדשו את פניה של העיר ויהפכו אותה לפנינה הנדל”נית הבאה של ישראל. הפרויקט הגדול והמשמעותי שלנו מצטרף לפרויקטים דומים נוספים שאנו מקדמים בערים שונות בארץ, במקצועיות וביעילות. בימים אלה, אנו ממתינים לאישור התכנית בוועדה המקומית והמחוזית, ומשם- נצא לדרך, להגשמת הפרויקט”.