Skip to content

החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים, המקימות את פרויקט קריניצי החדשה ברמת גן, מעדכנות כי ימשיכו את מסורת “קפה שישי” שזוכה להצלחה . מדי יום שישי נפתח משרד המכירות של הפרויקט במתכונת של קפה ומאפה שיפעל בין השעות 09:00-13:00. תושבי האזור וכל מי שמתעניין בפרויקט מוזמן ליהנות מקפה, מגוון מאפים וכריכונים. משרד המכירות נמצא ברחוב אהרון קציר פינת הרב גורן רמת גן (קריניצי החדשה ב”וויז”).

 

בימים אלו משווק בפרויקט המגדל החמישי והאחרון, הכולל 120 יח”ד בתמהיל דירות של 4, 5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

 

 שכונת קריניצי החדשה, משתרעת על שטח של כ-235 דונם ועתידה לכלול כ-1,000 יחידות דיור ב-5 מגדלי יוקרה, בבניה נמוכה של יחידות גן-גג ובצמודי קרקע. החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים התקשרו עם בעלי קרקע להם הוקצו כ-680 יחידות דיור בשכונה. עוד מוקמים בשכונה מרכז מסחרי חדש, פארק רחב ידיים בן כ-40 דונם, שטחים למבני ציבור, לגני ילדים ולמוזיאון. השכונה עצמה ומבניה נבנים כ”מרחב ירוק” הכולל פתרונות אקולוגיים וסביבתיים, לשם צמצום הפגיעה בסביבה, בהתאם לתקן הישראלי 5281 לבניה ירוקה. בסמוך לשכונה מתוכננות 2 תחנות בקו הסגול של הרכבת הקלה העתידית בגוש דן, שתיתן מענה תחבורתי נוסף לתושבים ותקשר את השכונה לערים השכנות.