Skip to content

בסט בניה סיימה את עבודות השלד במתחם תוצרת הארץ בתל אביב בהיקף של כ-170 מיליון שקל. מתחם TOHA עוצב על ידי אדריכלים  רון ארד ואבנר ישר עבור אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ וגב ים מקבוצת נכסים ובניין. המתחם מוקם בשטח עצום של כ-17 דונם והוא כולל שני שלבים.

 

בסט סיימה את עבודות השלד של השלב הראשון הכולל מגדל בן 29 קומות. בנוסף, קבוצת בסט הקימה ארבעה מרתפי חניה תת-קרקעיים הכוללים כ- 1,000 מקומות חנייה. בשלב השני צפוי לקום מגדל בן כ-70 קומות. בעבודות יציקת השלד החברה השתמשה ב-55 אלף קוב של בטון

 

לדברי אליאס טנוס, מנכ”ל קבוצת בסט “כל מי שעובר בדרך השלום בתל אביב יכול להבין את האתגר ההנדסי. המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית, השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום. לובי המתחם מגיע לגובה של 25 מ”ר. תקרות טרנספורמציה בעוביים גדולים וגשרים מיוחדים התופסים את הבניין, צורת העמודים הנטויים ומשנים כיוון בתוך הקומות.

קבוצת בסט בונה כיום שורה ארוכה של פרויקטי ענק ברחבי תל אביב. בין הפרויקטים, מתחם עזריאלי טאון ברחוב מנחם בגין בתל אביב. הפרויקט כולל מגדל משרדים בן 39 קומות בשטח של 55 אלף מ”ר, קומת מסחר ומגדל משרדים ומגורים בן 19 קומות בשטח של 17 אלף מ”ר. בנוסף, החברה תבנה חמישה מרתפי חנייה בשטח כולל של 57,900 מ”ר.

לאחרונה החברה החלה בבניית פרויקט תאומי רובינשטיין הכולל 2 מגדלי משרדים בני 33 קומות ברחוב יצחק שדה פינת המסגר בתל-אביב. היקף הפרויקט שתוכן על ידי משרד האדריכלות יסקי מור סיון נאמד בכ-80 אלף מ”ר והוא כולל לובי כניסה בגובה של 4 קומות ו-5 קומות של חניונים תת קרקעיים.