Skip to content

חברת מצלאוי גייסה 43.5 מיליון שקל בהנפקת אג”ח להמרה (סדרה ז’) למשקיעים מוסדיים – לראשונה בתולדות החברה. החברה ביקשה לגייס 40 מיליון שקל ובמהלך המכרז המוסדי למשקיעים מסווגים קיבלה ביקושים גבוהים מאוד בהיקף כ-96 מיליון שקל, והחליטה בסוף לקבל הזמנות לרכישה בהיקף 43.5 מ’ ש’ כאמור.

במסגרת ההנפקה התקיים מכרז על מחיר היחידה ונקבע מחיר של 1,037 שקל לכל יחידה, והתקבלו הזמנות לרכישת 42 אלף יחידות. מחיר הסגירה יהווה את מחיר היחידה המינימלי במסגרת המכרז לציבור ככל שיתקיים. המחיר שנקבע משקף פרמיה בשיעור של 3.7% למחיר המינימלי של כל יחידה.

אג”ח מסדרה ז’ בהיקף 42 מיליון שקל משלבת בתוכה אופציה להמרה למניות מצלאוי במחיר המרה של 17.3 שקל למניה לתקופה של שנתיים ולאחר מכן במחיר המרה של 21 שקל למניה עד לתום תקופת חיי האג”ח. הריבית השנתית שנקבעה היא 2.75%. תשלומי הריבית ישולמו אחת לחצי שנה. תשלום ראשון של הקרן בהיקף 20% ישולם בסוף שנת 2023, תשלום שני באותו היקף בסוף 2024 ותשלום אחרון של 60% בסוף שנת 2026. החתמים בהנפקה היו אינפין קפיטל.

לדברי ערן מזור מנכ”ל מצלאוי, “הביקושים לאג”ח של החברה מצד משקיעים מוסדיים מהמובילים ביותר בשוק הישראלי הם הבעת אמון מובהקת ביכולותיה של חברת מצלאוי ובפוטנציאל הגלום בה, ואנו מודים על האמון שניתן בנו. מטרת ההנפקה היא בין היתר להגדיל את ההון של החברה, בהמשך לגידול בפעילות בתקופה האחרונה”.