Skip to content

חברות הנדל”ן והקבלנים מדווחים על זינוק של עשרות ומאות אחוזים בביקושים לדירות גן בחודשים האחרונים ובחודש אוקטובר בפרט ברקע משבר הקורונה, וגם נתוני החיפושים באתר יד 2 מאשררים את הדיווחים.

ברמת גן למשל נרשמו בחודש אוקטובר 6,500 חיפושים לדירות גן באתר יד 2, לעומת 3,200 בממוצע לחודש בחודשים ינואר-פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה – זינוק של 103%.

החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים בונות ברמת גן את פרויקט קריניצי החדשה, הכולל 4 מגדלי יוקרה עם 476 דירות, כשבכל מגדל חדר לרווחת הדיירים, סטנדרט בנייה גבוה במיוחד ועיצוב בלעדי לחללים המשותפים. בפרויקט יש דירת גן לדוגמא הממחישה לרוכשים את חוויית המגורים האמיתית בה.

רונית כהן, מנהלת שיווק ומכירות בחברת צמח המרמן, הבונה ביחד עם החברות אשדר ואזורים את פרויקט קריניצי החדשה ברמת גן, מציינת כי “אין ספק שבתקופת הקורונה כל מי שהיתה לו מרפסת גדולה או גינה הרוויח בגדול וכי אנשים הבינו עכשיו יותר מתמיד את המשמעות של המרחב הזה. בחודשים האחרונים יש התעניינות גוברת בדירות הגן, בעיקר מצד משפרי דיור שהרגישו שהדירה סוגרת עליהם ולכן החליטו לשדרג כעת”.

ברמה ארצית באוקטובר השנה נרשמו באתר יד 2 כ-406 אלף חיפושים לדירות גן, לעומת 187 אלף חיפושים בממוצע לחודש בינואר-פברואר (זינוק של 117%) ולעומת 198 אלף חיפושים באוקטובר 2019 (זינוק של 105%).

בין הערים המובילות בביקושים לדירות גן בתקופה זו הן ירושלים, חיפה, אשדוד ואשקלון, פתח תקווה, נתניה, כפר סבא, הרצליה, רמת גן ורעננה – כמות הביקושים בערים אלו זינקה באוקטובר עד 190% לעומת הביקושים בחודשים ינואר-פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה.